Kontakt


Himalaga

Orgnr: 920 524 338

Mail: kristin@horneland.net

Mob: 90075164

Vipps: 512101

Besøksadresse:

Hjellevegen 58, 5211 Os i Hordaland

Telefonen vil bli besvart i produksjonstiden
ellers vil jeg svare fortløpende på mail,
sms og sosiale medier.

Produksjonstider

Mandag&Tirsdag: 18.00-22.00

Onsdag: 09.00-22.00

Torsdag&Fredag: 18.00-22.00

Fredag og lørdag: STENGT

Søndag: 18.00-22.00


Informasjon om levering:

I følge posten.no er veiledende leveringstid for all post frankert med frimerker to virkedager i hele Norge. Anbefaler deg å registrere tlf nr på digipost.no, du får sms i stedenfor hentelapp, da slipper du å vente ca to dager til.

Frister for bestilling før jul 2019:

Jeg tar i mot bestillinger som skal postes frem til 11. desember, 
postens frist er 16 desember. 

Skal du hente selv hos meg på Os utenfor Bergen,
er fristen for å bestille den 16 desember og de må hentes innen 19 desember.
Jeg tar juleferie fra den 20 desember til den 2 januar 

Ønsker du sporing på pakken må du bestille dette når du velger fraktmetode.

Priser på frakt:

Norgespakke med sporing 145,-
Vanlig pakke: 99,-

Generelle betingelser:

Vi ber deg lese gjennom de generelle vilkårene som gjelder når du handler hos himalaga.no. Når du kjøper en vare her hos oss betyr det samtidig at du har akseptert og godkjent alle gjeldende betingelser.

Personvern

Informasjonen vi mottar når du registrer deg vil kun bli benyttet til varedistribusjon og til å sende deg informasjon om tjenester fra himalaga.no. Vi vil under ingen omstendigheter overlate de utleverte personalia eller andre opplysninger til en tredjepart. Ved å registrere deg hos himalaga.no gir du oss tillatelse til å bruke din e-post-adresse til å sende informasjon om nye tilbud, nye produkter osv. Dette kan du imidlertid reservere deg mot på innmeldingsskjema. Du har på forespørsel rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi har registrert om deg og til å kreve dem slettet.

Priser:

Alle priser er oppgitt i norske kroner. Prisendringer kan også forårsakes av omstendigheter som himalaga.no ikke kan påvirke for eksempel vesentlig økte råvarepriser eller valutaendringer.

Tilvirkningskjøp - tilpassede varer

Det er ikke angrerett på varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner,
dvs. varer som ikke er prefabrikkert, og som fremstilles på grunnlag av forbrukerens individuelle valg eller beslutninger. Vi gjør oppmerksom på at personlig tilpassede varer ikke kan returneres (eksempelvis gjelder dette for varer med tilpasset tekst som leveres på bestilling).

Angrefrist for standard varer

Skjema for angrerett kan du laste ned her. Dine retttigheter i h.t. Lov om Angrerett løper fra den dagen du mottar varene. Returporto dekkes av kjøper. 

Ubrukt og feilfri vare må returneres til oss innen 14 dager. Angreretten gjelder fra den dagen du mottar varen.

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgte selv om det ikke er oppgitt på nettsiden.

Reklamasjon

Før du returnerer en vare må du ta kontakt med oss. det er ditt ansvar å pakke varen på en sikker måte og sørge for at varen kommer frem til oss i samme stand som du mottok den. Vi tar ikke ansvar for skader som oppstår under returtransport til oss.

Leveringsadresse

Dersom du ønsker å oppgi en annen leveringsadresse kan du gjøre dette på din
konto når du har logget inn.

Sikker nettbutikk

Vi benytter oss av sikre og veletablerte løsninger i vår nettbutikk, fra selve butikken til visa og kredittkortløsning fra Klarna og betaling via Vipps. Alle transaksjoner foregår kryptert og ingen kredittkortinformasjon lagres hos oss.

Visa og Mastercard - handel med kredittkort

Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard. Med Klarna har man de samme garantier og trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Alt foregår online, med direkte autorisasjon av kjøper og selger. Betalingssidene er sikret med SSL og alle kortdetaljene er kryptert.